poniedziałek, 10 grudnia 2012

Mall Hill

 Jak przed tygodniem znowu Mall Hill. Okazało się jednak, że projekt który sobie upatrzyłem i próbowałem podczas ostatnich wyjazdów tak naprawdę nie był już projektem o czym przypomniał mi Dave poniżej w komentarzu. Nazwa problemu to Straight Outta Carrock, a wycenia zaproponowana to 7a+, choć osobiście znalazłem łatwiejszy sposób na zrobienie problemu stąd moja propozycja na urwanie plusa z wyceny. Bulder biegnie przewieszonym kantem na całej swojej długości z wymagającym startem, po którym można się delektować naprawdę bardzo przyzwoitymi przechwytami.
Po sesji bulderowej schodząc już w dół spotkałem i poznałem jednocześnie Michael'a, który prawdopodobnie walczył również nad jakimś własnym projektem. W sumie o szczegóły nie zapytałem, ale znając apetyt tego wspinacza na trudne przystawki, łatwe z pewnością nie będzie.


2 komentarze:

  1. Damian, that problem was climbed in March this year ""'Angry' Dan, Ben and Jon Freeman went over to Ireland for the 3 day Bouldering meet. Did a few classics and added a couple of new lines. Ticklist: (in order of appearance) Tanked- Glendasan Leftism- Glendalough Mountain out of a Mall Hill (FA ss Mall rats)- Mall Hill Straight outta Carrock (FA Right Arete of Mall rats Block)- Mall Hill Dice Rib Proj- Glenmacnass" "
    Check out this video http://vimeo.com/43002613

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes Dave, you're right. I forgot about the movie. I think the grade is too high. I tried to climb like the guys but there is an easier way, left hand on the edge, right hand to reach small hold and guick move to good hold. So in my opinion the maximum grade is 7a, can be also 6c+. Of cours the problem worth to climb.

      Usuń